Przemysł
Profil klienta
Impel Business Solutions - Eksperci do Usług

Przemysł

Branżę przemysłową w Polsce stanowią podmioty niezwykle zróżnicowane pod względem wielkości, wymagań, możliwości i specyfiki działania. Niejednokrotnie działalność podstawowa jest czynnikiem, który mocno determinuje funkcje realizowane w przedsiębiorstwie, co może odbić się niekorzystnie na organizacyjnej kondycji firmy.

Impel Business Solutions zna szczególne wymagania branży przemysłowej i wie, jak je zaspokoić. Nasze kompetencje to kilkanaście lat doświadczeń zdobytych z Klientami, wśród których przedstawiciele branży przemysłowej stanowią ponad połowę.

PROPONOWANY ZAKRES WSPÓŁPRACY:

Posiadając wyspecjalizowane kadry Impel Business Solutions oferuje:

  • outsourcing procesów finansowo-księgowych w tym: księgowanie i rozliczanie należności oraz zobowiązań, sprawozdawczość finansową i podatkową, księgowość środków trwałych i zapasów, rozliczanie wydatków
  • outsourcing funkcji kadrowo-płacowych w postaci m.in.: dokumentacji kadrowej, świadectw pracy, ustalania uprawnień do urlopów oraz odszkodowań, odpraw i ekwiwalentów, dokonywania zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników w ZUS, naliczania wynagrodzeń/odpraw/ odszkodowań/ekwiwalentów/zasiłków i świadczeń pracowniczych, rozliczeń z ZUS i US, deklaracji PIT
  • doradztwo podatkowe: w sprawach bieżących, dokumentacja cen transferowych, wsparcie w kontrolach i postępowaniach podatkowych, due dilligence, raportowanie i compliance, audyty i przeglądy podatkowe
  • doradztwo procesowe poprzez budowę lub restrukturyzacje CUW, obsługę zagranicznych procesów, doradztwo HR, doradztwo i audyty finansowo-księgowe
  • zarządzanie dokumentacją: archiwizacja, przechowywanie, digitalizacja i niszczenie
  • work flow dokumentacji

CASE STUDY

Klient: 

światowy potentat w produkcji herbaty; firma posiada ponad 100 lat doświadczenia i zakłady produkcyjne na kilku kontynentach 

 

Trudności, jakie miał Klient:

  • niska jakość usług dotychczasowego dostawcy 
  • znalezienie rzetelnego, wiarygodnego i odpowiedzialnego partnera, któremu można powierzyć wrażliwe dane

Oczekiwania Klienta:

  • przejęcie całości obsługi
  • poprawa jakości serwisu
  • obniżenie kosztów
  • rzetelność obsługi 
  • kontakt z dedykowaną osobą
  • terminowość działań
  • ramowy czas pracy
  • wsparcie w trudnych sprawach 
  • dyskrecja przy „wrażliwych sprawach”
  • możliwość realizacji dodatkowych usług

Wdrożone rozwiązania IMPEL BUSINESS SOLUTIONS:

  • obsługa kadr i płac
  • harmonizacja procedur i raportów oraz zasad współpracy dot. wytycznych obowiązujących u Klienta  
  • opracowywanie raportów z grupowaniem składników wg potrzeb Klienta
  • realizacja usługi na dwujęzycznych drukach 

EFEKTY wypracowane przez Impel Business Solutions :

  • sprawna obsługa
  • jasne i klarowne reguły
  • usystematyzowane procesy 
  • rygorystyczne przestrzeganie procedur dot. wglądu w dane -  aktualne informowanie o wszelkich zmianach osobowych i dostępowych